zaterdag, januari 05, 2008

ruim twee maanden niet in Marokko

Het was even stil op mijn blog omdat ik een paar maanden niet in Marokko ben geweest.
Dat betekent absoluut niet dat ik niet met het NIMAR ben bezig geweest trouwens. Het NIMAR is en blijft mijn kindje dus ik zorg er zo goed mogelijk voor.
Ik ben veel in Nederland (en zelfs in België) de boer op gegaan om bij allerlei onderwijsinstellingen het NIMAR en onze diensten aan te prijzen. Tenslotte moeten we een mooie staat van dienst opbouwen, teneinde zo ons eigen bestaansrecht aan te tonen en ons voortbestaan zeker te stellen.
Maar op 28 december was ik weer in Marokko. Samen met mijn drie zoons, om hier Oud en Nieuw te vieren en een weekje rond te toeren in het zuiden van Marokko.
Daarnaast is het ook prettig als mijn zoons weten wat ik hier zoal doe, met wie ik hier samenwerk etc. zodat die twee gescheiden werelden ook een beetje met elkaar verbonden worden.
Zeer binnenkort zal ik wat melden over onze ervaringen en belevenissen in de Sousse (het zuidwesten van Marokko).

Geen opmerkingen: