zaterdag, mei 12, 2007

NIMAR in actie 2 (april 2007)

Toen ik ruim een jaar geleden een pand zocht voor het NIMAR, en ik kwam in het pand aan de Rue Moulay Abdalaziz nr. 9, wist ik het direct. "Dit wordt het" dacht ik.

Er waren leuke terrasjes, en in gedachten zag ik de studenten er al zitten met hun laptop of om er conversatieles te hebben.

Op de onderstaande foto zit Nadia inderdaad met haar laptop, via ons draadloze netwerk, te chatten met haar moeder in Nederland.


Zo had ik het me dus voorgesteld een jaar geleden.

En op onderstaande foto krijgen de cursisten Karima, Saadia en Hélène (onze stagecoördinator) conversatieles Marokkaans Arabisch dialect, van docente Choumissa.




Op de laatste foto ziet u het docentenoverleg tijdens de lunch. Docentes Samia (rechts) en Choumissa en onderwijscoördinator Jan. Hiba het dochtertje van Choumissa eet, verstopt achter de ketchup en mayonaise, een frietje mee.


Geen opmerkingen: