maandag, maart 08, 2010

Export manager op klompen

Afgelopen zondag vloog ik terug naar Casablanca en naast mij zat de drager van onderstaand schoeisel.



Het bleek de export manager van Frico kaas te zijn, die mij vertelde dat hij altijd zo op reis gaat naar de landen van zijn regio (o.a. Noord-Afrika).

En hij boekt daar succes mee want als ik boodschappen ga doen in een supermarkt in Rabat dan zie ik daar altijd de Frico kaas vrij prominent in de schappen liggen.

Overigens had deze zakenman wel ruimte voor een stagiair die in Marokko wat zaken voor hem zou kunnen uitzoeken. Ik heb hem verteld dat het NIMAR zo'n stagiair kan opvangen en ondersteunen. Kortom, HEAO-studenten marketing of zoiets (met goede kennis van het Frans!), hier liggen mogelijkheden. Neem contact op met het NIMAR als je belangstelling hebt (info @ nimar.ru.nl).

Geen opmerkingen: