donderdag, december 10, 2009

Hotel Continental in Tanger

Ik was vorige week weer eens in het Noorden van Marokko. En dan hoort een bezoek aan Tanger er ook bij. Tanger is de stad van Mohamed Choukri en Paul Bowles met zijn internationale koloniale uitstraling.
Mijn favoriete hotel daar is Hotel Continental, gelegen op de rand van de medina met een prachtig uitzicht op de altijd bedrijvige haven van Tanger.
Het hotel is een mix van koloniale stijl en traditionele Marokkaanse stijl.
De onderstaande foto's spreken verder voor zich.



























Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Merel in Marokko zei

Ja mooi hé? Is ook altijd onderdeel van rondleiding als ik vrienden of familie op bezoek heb. Dat moet je ze gewoon laten zien!

Groetjes, Merel

Unknown zei

Vijf minuten nadat ik hotel Continental voor een paar dagen geboekt had kwam ik je foto's tegen.Volgende week een kijkje nemen in de stad van Choukri, Mrabet en Bowles.
Ik studeer nog steeds in je boek marokkaans/arabisch, nog nooit zo langzaam een taal geleerd...(dat ligt niet aan je boek) Groet van Jolien Bruchner