dinsdag, juli 31, 2012

Ontmoetingen in Rabat

Ik kreeg zes logé's: studenten op weg naar Gambia voor een goed doel. Ze hebben bij mij gelogeerd terwijl ze op een visum voor Mauritanië wachtten in Rabat. Toen zijn we met die drie auto's even naar het bos buiten Rabat geweest om wat ervaring op te doen in off the road rijden. Ik voelde me weer even 30 jaar jonger met die jongelui.



Bij mij op het terras in Rabat.
Inmiddels zijn ze, na de nodige tegenslagen, toch in Gambia gearriveerd. De auto's zullen daar op een veiling worden verkocht en de opbrengst gaat naar het goede doel.
Hun blog: http://www.students-for-students.nl/blog/



En ook in Rabat: Nasrdin Dchar, de acteur uit de film Rabat die vorig jaar een (f*cking) Gouden Kalf won.


En de tweede acteur van de film Rabat: Achmed  Akkabi. Beide heren hadden belangstelling voor een cursus Marokkaans Arabisch (maar op verschillende niveau's) omdat ze ook wel eens een rol in Marokko zouden willen spelen.

Geen opmerkingen: