vrijdag, juni 29, 2012

Ai, weer maandenlang niets van me laten horen

Beste lezers,
Ik schaam me, al maandenlang heb ik niets geschreven. Terwijl er van alles te melden viel.
Maar het is zwaar om zoveel communicatiemiddelen bij te houden: ten eerste de Email uiteraard. En dan een facebookpagina voor mezelf en eentje voor het NIMAR (NIMAR Rabat). En de website van het NIMAR met inhoud, agenda en nieuwsberichten.
En ook nog een voorzichtig begin met Twitter namens het NIMAR.
Welk bericht moet waar komen? Zijn er berichten voor de blog?

Feit is dat Facebook veel interactiever is voor het contact met onze 'vrienden': studenten, collega's, sympatishisanten etc.
Maar er is ook goed nieuws. Op de website van de Radboud Universiteit is nu regelmatig een klein verhaaltje over mij te lezen. In de rubriek over studenten en medewerkers in het buitenland word ik één keer per maand telefonisch geïnterviewd en wordt er een stukje geschreven door Jolene Meijerink.
Ik zal die berichten met enige vertraging op mijn blog kopiëren, dan bent u zo toch verzekerd van regelmatige aanvoer van nieuws uit Rabat.

Geen opmerkingen: